2021 este un an în care transformarea comportamentului de consum va continua. Vom “beneficia” de moștenirea lăsată de provocările anului 2020 și avem în față 12 luni cu multe necunoscute și întrebări pentru care va trebui să găsim împreună răspunsuri.

Din punct de vedere economic, 2021 va fi anul în care o parte dintre măsurile de anestezie economică vor fi eliminate și astfel va trebui să ne adaptăm noilor realități.

În ceea ce privește domeniul în care activăm noi, cel al soluțiilor profesionale de ambalare, 2021 va fi, de asemenea, un an al transformării, în care fiecare companie va fi extrem de atentă cu toate categoriile de costuri și, implicit, un an al optimizării costurilor pentru ca firmele să rămână sustenabile în piață. Costurile cu ambalarea și expedierea produselor vor avea un impact tot mai mare în profitabilitatea companiilor și astfel vor beneficia de o atenție sporită.

Din acest punct de vedere, suntem foarte bine poziționați în piață, avem o rețea vastă  de parteneri, deservim foarte bine întreaga țară și soluțiile oferite de noi acoperă o gamă extrem de mare de industrii și domenii.

Am bugetat pentru 2021 investiții considerabile în extinderea capacităților proprii, în lansarea pe piață de noi produse și soluții inovative care să răspundă nevoilor partenerilor noștri.

Acoperim practic orice piață, industrie și domeniu de activitate (de la retail, food&beverage, pharma, până la e-commerce, logistică, materiale de construcții, industria mobile și automotive), iar soluțiile noastre integrează partea de infoliere, legare, sigilare, fixare și protejare produse precum și automatizarea acestor procese.

În concluzie, am început anul 2021 cu un optimism moderat și cu aceeași dorința de a fi alături de partenerii noștri, de a-i ajuta să își optimizeze la maxim costurile cu ambalarea produselor.